Επιστολή προς τον Δήμο Κατερίνης για πρόγραμμα στειρώσεων και σήμανσης αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς.
Θέμα: Κτηνιατρικές πράξεις σε αδέσποτα ζώα
Πληροφορηθήκαμε από ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Δήμου Κατερίνης ότι ο Δήμος/Αντιδημαρχία Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης διοργανώνει τριήμερη δράση δωρεάν στείρωσης αδέσποτων ζώων και σήμανσης δεσποζόμενων ζώων ιδιοκτητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδεςσε συνεργασία με τη Μ.Κ.Ο. «Arche Noah Kreta e.V.». Η δράση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 28, τη Δευτέρα 29 και την Τρίτη 30 Ιουνίου, ώρες 09:00 π.μ. έως 18:00, στο δημοτικό καταφύγιο.
Με αφορμή τα παραπάνω θα θέλαμε να μας απαντήσετε σε κάποια ερωτήματα, προκειμένου να διαπιστώσουμε αν η ενέργεια αυτή είναι σύννομη.
1.Σε επίπεδο νομοθετικών διατάξεων οι Έλληνες κτηνίατροι, προκειμένου να ασκήσουν το κτηνιατρικό επάγγελμα, πρέπει να έχουν άδεια από το ΓΕΩΤΕΕ. Οι δε κτηνίατροι-πολίτες μέλη των κρατών της Ε.Ε. και χωρίς ελληνική υπηκοότητα, σύμφωνα με τα σχετικά άρθρα του ΠΔ 38/2010, οφείλουν να προβούν σε γνωστοποίηση των στοιχείων και των εγγράφων προς της αρμόδια αρχή, δηλαδή το ΓΕΩΤΕΕ, με στόχο την απόδειξη της επαγγελματικής κατάστασής τους, την κοινοποίηση του Α.Φ.Μ. τους, καθώς και στοιχείων που απαιτούνται σε επαγγελματίες που σχετίζονται με την δημόσια υγεία. Η Μ.Κ.Ο. «Arche Noah Kreta e.V.» έχει Έλληνες ή/και κτηνιάτρους από άλλες χώρες; Έχουν τηρηθεί, τα προβλεπόμενα και στις δύο περιπτώσεις;
2.Το δημοτικό καταφύγιο έχει αδειοδοτηθεί κατάλληλα, προκειμένου να τελούνται εκεί κτηνιατρικές πράξεις, όπως αυτές των στειρώσεων; Ο χώρος έχει παραχωρηθεί στη Μ.Κ.Ο.; Βάσει της Υ.Α. 1714/75275 ορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις περί παραχώρησης και προδιαγραφών χώρων ΟΤΑ σε εθελοντές κτηνιάτρους της αλλοδαπής. Πληρούνται αυτοί στους χώρους που θα τελεστούν οι κτηνιατρικές πράξεις;
3.Ποια διαδικασία τηρεί ο Δήμος Κατερίνης, προκειμένου να διασφαλίσει ότι η δωρεάν σήμανση και στείρωση δεσποζόμενων ζώων αφορά μόνο ιδιοκτήτες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και δε θα παραβιαστούν όσα η νομοθεσία ορίζει;
Αναμένουμε απαντήσεις στα παραπάνω και ελπίζουμε σε μια καλύτερη συνεργασία στο μέλλον.
Με εκτίμηση,
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΘΗΝΑ ΤΡΑΧΗΛΗ ΙΩΑΝΝΗΣ ΨΑΘΑΣ






